Enää sinun ei tarvitse kirjautua sisään erilaisiin järjestelmiin tai lähettää sähköposteja seurataksesi tilauksia tavarantoimittajiltasi. Meillä on ratkaisut, jotka näyttävät kaikki tiedot tilauksistasi suoraan yrityksesi omassa tilausjärjestelmässä.

Ota yhteyttä

Haluamme auttaa sinua optimoimaan toimitusketjusi.

Olemme kehittäneet toimitusten seurantajärjestelmän nimeltä Vendor Management Follow-up. Sen avulla voit seurata tavarantoimittajiasi helpommin.

Vendor Management Follow-up – näin se toimii

  • Rekisteröi tilaus järjestelmääsi

  • Tilaus menee seurantajärjestelmämme läpi, josta se lähetetään edelleen toimittajiesi järjestelmiin

  • Kaikki tilaukseen tehtävät muutokset päivittyvät automaattisesti yrityksesi toiminnanohjausjärjestelmään

  • Saat täydellisen hallinnan!

Kun tavarasi on skannattu toimittajiesi varastolla, näet sen ERP-järjestelmästäsi. Tavarat ovat matkalla! 
Järjestelmäintegraatio toteutetaan tarpeidesi ja toiveidesi mukaan. 


Vendor Management Follow-up -järjestelmän etuja

  • Läpinäkyvyys ja ennustettavuus

  • Vähemmän aikaa vievää manuaalista työtä tilauksien ja seurannan kanssa

  • Vain yksi integraatio, joka integroidaan samalla toimittajiesi järjestelmiin

  • Käsittelee kartoitukset ja standardit organisaatioiden väliseen tiedonsiirtoon (EDI)

  • Helppo tiedottaa asiakkaitasi todellisesta toimitusajasta

  • Jos tavarantoimittajasi ei kykene lähettämään EDI-tiedostoja, ColliCare tai toimittajasi voi rekisteröidä tiedot puolestasi

  • Ilmoitusviestit/tekstiviestit tavaroiden sijainnista matkan aikana ovat mahdollisia, aina kirjaustapahtumasta alkaen kaupan hyllylle asti

  • Sähköinen tiedonkeruu tavarantoimittajiltasi, terminaaleilta ja muilta skannauspisteiltä

  • Mahdollisuus mitata toimitusaikoja / kannattavuuden tunnuslukuja tavarantoimittajakohtaisesti (KPI)

  • Toimittajakohtaiset raportit

  • Yhtenäinen dokumentaatio toimittajien palvelujen ja toiminnan kehittämiseen