Tavarantoimittajien seuranta – Seuraa toimittajiasi helpommin
Olemme kehittäneet toimitusten seurantajärjestelmän nimeltä Vendor Management Follow-up. Sen avulla voit seurata tavarantoimittajiasi helpommin.
Vendor Management Follow-up – näin se toimii
-
Rekisteröi tilaus järjestelmääsi
-
Tilaus menee seurantajärjestelmämme läpi, josta se lähetetään edelleen toimittajiesi järjestelmiin
-
Kaikki tilaukseen tehtävät muutokset päivittyvät automaattisesti yrityksesi toiminnanohjausjärjestelmään
-
Saat täydellisen hallinnan!
Kun tavarasi on skannattu toimittajiesi varastolla, näet sen ERP-järjestelmästäsi. Tavarat ovat matkalla!
Järjestelmäintegraatio toteutetaan tarpeidesi ja toiveidesi mukaan.
Vendor Management Follow-up -järjestelmän etuja
-
Läpinäkyvyys ja ennustettavuus
-
Vähemmän aikaa vievää manuaalista työtä tilauksien ja seurannan kanssa
-
Vain yksi integraatio, joka integroidaan samalla toimittajiesi järjestelmiin
-
Käsittelee kartoitukset ja standardit organisaatioiden väliseen tiedonsiirtoon (EDI)
-
Helppo tiedottaa asiakkaitasi todellisesta toimitusajasta
-
Jos tavarantoimittajasi ei kykene lähettämään EDI-tiedostoja, ColliCare tai toimittajasi voi rekisteröidä tiedot puolestasi
-
Ilmoitusviestit/tekstiviestit tavaroiden sijainnista matkan aikana ovat mahdollisia, aina kirjaustapahtumasta alkaen kaupan hyllylle asti
-
Sähköinen tiedonkeruu tavarantoimittajiltasi, terminaaleilta ja muilta skannauspisteiltä
-
Mahdollisuus mitata toimitusaikoja / kannattavuuden tunnuslukuja tavarantoimittajakohtaisesti (KPI)
-
Toimittajakohtaiset raportit
-
Yhtenäinen dokumentaatio toimittajien palvelujen ja toiminnan kehittämiseen