Tavarantoimittajien hallinta yhdessä järjestelmässä
Vendor Management Follow Up (VMF) – näin se toimii
-
rekisteröi tilaus järjestelmääsi
-
tilaus siirtyy VMF-järjestelmämme kautta suoraan toimittajiesi järjestelmiin
-
tilauksen muutokset/tapahtumat päivittyvät automaattisesti ERP-järjestelmääsi
-
sinulla on täysi hallinta
Kun tuotteesi skannataan toimittajasi varastosta ulos, näet sen ERP-järjestelmässäsi. Tällöin lähetys on matkalla. Järjestelmäintegraatio muokataan tarpeidesi ja toiveidesi mukaan.
Vendor Management Follow up -järjestelmän etuja
-
läpinäkyvyys ja ennustettavuus
-
vähemmän manuaalista ja aikaa vievää työtä tilausten ja seurannan parissa
-
vain yksi integraatio, joka integroidaan edelleen toimittajiesi järjestelmiin
-
käsittelee tiedonsiirron (EDI) kartoitukset ja standardit
-
helpottaa asiakkaillesi annettavaa tietoa toimitusajoista
-
jos tavarantoimittajasi ei kykene lähettämään EDI-tiedostoja, ColliCare tai toimittajasi voi rekisteröidä tiedot puolestasi
-
Ilmoitussähköposti/tekstiviestit tilauksen sijainnista kuljetuksen aikana ovat mahdollisia, aina tilauksesta kaupan hyllylle asti
-
sähköinen tiedonkeruu toimittajilta, terminaaleilta ja muilta skannauspisteiltä
-
kyky mitata toimitusaikaa/kannattavuuden tunnuslukuja (KPI) toimittajakohtaisesti
-
toimittajakohtaiset raportit
-
dokumentaatio saatavilla toimittajien palvelujen ja toiminnan kehittämiseen
