Autamme sinua seuraamaan tavarantoimittajiasi räätälöidyssä ERP-järjestelmässä.
Tärkeimpien liiketoimintaprosessien integroitu hallinta, usein reaaliaikaisesti ohjelmistojen ja järjestelmien välittämänä. Sinun ei enää tarvitse kirjautua eri järjestelmiin tai lähettää lukuisia sähköposteja tilausten ja lähetysten seuraamiseksi. Meillä on ratkaisuja, joiden avulla saat kaikki tiedot suoraan yrityksesi varausjärjestelmään, vaivattomasti.

 

Vendor Management Follow Up (VMF) – näin se toimii

  • rekisteröi tilaus järjestelmääsi

  • tilaus siirtyy VMF-järjestelmämme kautta suoraan toimittajiesi järjestelmiin

  • tilauksen muutokset/tapahtumat päivittyvät automaattisesti ERP-järjestelmääsi

  • sinulla on täysi hallinta

Kun tuotteesi skannataan toimittajasi varastosta ulos, näet sen ERP-järjestelmässäsi. Tällöin lähetys on matkalla. Järjestelmäintegraatio muokataan tarpeidesi ja toiveidesi mukaan.

Vendor Management Follow up -järjestelmän etuja

  • läpinäkyvyys ja ennustettavuus

  • vähemmän manuaalista ja aikaa vievää työtä tilausten ja seurannan parissa

  • vain yksi integraatio, joka integroidaan edelleen toimittajiesi järjestelmiin

  • käsittelee tiedonsiirron (EDI) kartoitukset ja standardit

  • helpottaa asiakkaillesi annettavaa tietoa toimitusajoista

  • jos tavarantoimittajasi ei kykene lähettämään EDI-tiedostoja, ColliCare tai toimittajasi voi rekisteröidä tiedot puolestasi

  • Ilmoitussähköposti/tekstiviestit tilauksen sijainnista kuljetuksen aikana ovat mahdollisia, aina tilauksesta kaupan hyllylle asti

  • sähköinen tiedonkeruu toimittajilta, terminaaleilta ja muilta skannauspisteiltä

  • kyky mitata toimitusaikaa/kannattavuuden tunnuslukuja (KPI) toimittajakohtaisesti

  • toimittajakohtaiset raportit

  • dokumentaatio saatavilla toimittajien palvelujen ja toiminnan kehittämiseen

Vendor Management Follow-up